Klip en klaar.
Ja, wij doen ook de administratie voor BV’s. Door de no-nonsense aanpak, de duidelijke prijsstelling en kwaliteit van de dienstverlening weten steeds meer bedrijven ons te vinden.
De moderne boekhouder is 24/7 bereikbaar, berekent een ‘all-in’ abonnement, levert zijn werk op tijd en stuurt (achteraf) geen onduidelijke facturen. Daar komt bij dat onze uurtarieven proportioneel positief verschillen met die van onze collega administratiekantoren.
De prijs voor de administratie van een BV is bij ons dan ook heel makkelijk samen te stellen.
In overleg zorgen wij ervoor dat de dagelijkse administratie volgens een van onze pakketten wordt bijgehouden. Daarvoor betaal je maandelijks een vast bedrag. Niks meer en niks minder.
Heb je personeel? Oké, dan betaal je per persoonslid, per maand een bedrag van € 10,–. En daarvoor krijg je een volledige online personeelsadministratie met loonstroken, jaaropgaven, aangiften, overzichten, contracten etc. etc. ‘En’: je personeelsleden krijgen online toegang tot hun (loon)gegevens.
De loonadministratie kost, per personeelslid, dus maximaal € 120,– per jaar en geen cent meer.
Vervolgens krijgt onze of jouw registeraccountant de administratie op een presenteerblaadje aangeleverd. Hij/zij hoeft alleen nog maar het jaarrapport op te maken. De tarieven zijn heel helder. Deze hangen uiteraard af van de (al dan niet) complexiteit van de onderneming.
Neem de proef op de som. Wil je referenties? Geen probleem. Wij brengen je graag in contact.